View Single Post
Old 22-02-2004, 23:55
polo g60 polo g60 is offline
Forum Newbee

Send a message via AIM to polo g60

Ik heb zelf bij mijn polo g40 bij het achterste spatbord het binnenscherm en het buitenscherm van elkaar afgehaald,toen het de buitenscherm naar buiten geklopt en bij sommige plekken ietsjes ingeslepen en afgelast zodat de rand net zoals de duitse"look"was en toen de binnenscherm er weer tegenaan gedrukt en helemaal afgelast,en daarna de las gespoten met de rooie menie(antiroestspray)laten drogen en daarna de hele binnenscherm bespoten met "bodyshoot"(spuitbare kit) en als jij je buitenscherm goed bewerkt hoeft er maar weinig plamuur aan te pas te komen...haal wel even je achterste binnenzijpanelen eraf en dan kan je met een slangetje ook het spatbord aan de binnenkant tectyleren...

En de voorste spatborden heb ik het kunstof binnenscherm eruit gehaald en het spatbordrandje waar het binnenscherm aan vast zit en het randje boven je band naar binnengeklopt en kit tussen gesmeerd zodat er geen water in kan komen en ook weer ook weer op sommige plekken ingeslepen en de hele rand weer naar buiten getrokken zodat de hele spatbord weer strak en scherp afloopt en de ingeslepen randjes weer afgelast en dan weer de "bodyshoot"er weer overheen gespoten en dus zie je ook niet meer dat het randje aan de binnenkant is omgevouwen en kan er ook helemaal geen vocht of water bij komen...
Reply With Quote