Gezocht: Opslagruimte (omg. oosterbeek/wageningen)
Ik heb nu een (kelder) ruimte in gebruik voor de opslag van velgen, plaatwerk en interieurtjes, maar wegens verhuizing van 't bedrijf moet ik er ook uit.
't hoeft dus niet percé bereikbaar te zijn met de auto (ik heb nu een wenteltrap), maar ik zoek wel zoiets in de trant van ' garagebox ' of 'opslagruimte'.
Betaalbaar ('t heet hier geen Amsterdam), eigen sleutel, en een lichtknopje zijn de eerste vereisten. Sleutelen hoeft niet te mogen; prioriteit ligt puur op opslag.
Grootte: Van 1/2 garagebox (qua ruimte) tot 1,5 moet toch wel te doen zijn.
Bij een prijs van meer dan 50 euro per maand wil ik er WEL met een auto in kunnen, en wil ik er ook daadwerkelijk kunnen sleutelen.
Oosterbeek zou fijn zijn, Wageningen is ook prima. Ergens tussen het binnenveld van Wageningen en Veenendaal is ook geen probleem.
Reageren: Hier of per e-mail aan
86c@planet.nl
Ochja: 't zijn geen spullen van extreme waarde, maar ik zou t toch wel t liefst achter slot en grendel kunnen opbergen: In een loods waar iedereen in en uit loopt vind ik minder, maar bij een (besloten) sleutelclubje van bekenden (van hier) hoeft dat geen groot probleem te zijn.