View Single Post
Old 02-12-2005, 17:46
HenkieSpankie HenkieSpankie is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Marco
Sorry HenkieSpankie, ben t eerlijk gezegd vergeten, maar wat Golf mkII hierboven zegt zou idd ook nog kunnen. Ongeveer recht boven t remvloeistof reservoir zit tegen t schutbord (in de motorruimte, dus niet in de parafan) een zekering geschroefd, geloof 60A, tis gewoon n metalen plaatje. ff sjekken

Toevallig dat ik het terrein af reed van mn werk, stond er een auto van de ANWB.. Dus ik vragen of die wist waar mn relais zou moeten zitten. Toen kwamen we inderdaad terecht bij dat plaatje onder het schutbord.. Volgens de ANWB was het 80A..
Die is inmiddels vervangen want die was inderdaad stuk (was er al achter voordat ik dit las..)

Maargoed, vervangen en geen resultaat. Wat is dat ding trouwens naast die zekering?.. Neem aan dat dat er mee te maken heeft?

Ik zal nog even uitleggen hoe het lampje precies doet.. Hij brandt solide voor een seconde, en dan gaat ie de rest van de voorgloeitijd, knipperen.. Duidelijk een storing.. Nu is alleen de vraag waar?

Volgens mij is het een spanningsprobleem.. Alleen ben ik echt een amateur wat meten befreft..

En nee het zijn niet de gloeibougies, want als ik de bougies rechtstreeks met de accu verbind dan doet ie wel goed voorgloeien!

Jongens bedankt voor de gedane moeite en de vlotte reacties
Reply With Quote