View Single Post
  #44  
Old 29-11-2005, 17:38
Moroder's Avatar
Moroder Moroder is offline
Postwhore
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,205
Send a message via MSN to Moroder
Default

Hee vrienden van het forum

Ik ben ff weer een weekje bezig geweest. Niet veel gedaan mja...
Heb et cilinderkopje even schoongemaakt en heb de kleppen er ff uitgehaald, want er waren zowieso 2 lekke inlaatkleppen (cil 2 en 4).
Dus dat er allemaal maar uitgehaald.

Me pa had met een bekende van hem gebeld, die heb een revisiebedrijf.
Die zei dat de kleppen maar 5/100ste mm speling mogen hebben op de geleiders zelf. Nou volgens mij hebben deze kleppen meer als een 10mm speling. Dus neem aan dat ik de geleiders en kleppen mag gaan vervangen .







Mocht dit nou zo zijn, heeft iemand dan nog een koppie liggen met weinig km's?? Liefst van een GTi (EV motor of iets dergelijks). Met goede klepgeleiders natuurlijk en nokkenas. Ik hoor het wel...

Offtopic ff: Mocht het je net allemaal ff meezitten, krijg je te horen dat die rottelefoon opgestuurd moet worden voor reparatie. Is nog geen jaar oud man . Lijkt alsof alles slechter word tegenwoordig .

En btw, zag een of andere handtekening op de cilinderkop staan. Een R of iets dergelijks. Meer mensen die dit hebben, of is dit gewoon een handtekening van diegene die de kop heeft gemaakt?? Ach jah boeie .




Mzzl
__________________
Soon to be turbo-ed!!!


Mijn Rabbit Injection Convertible '82
Reply With Quote