View Single Post
Old 26-11-2005, 12:05
einzer's Avatar
einzer einzer is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by Moroder
Nou daar komt in zekere zin ook olie door,mja idd das dus een soort van carteventilatie. Neem aan dat ik die ook dicht kan maken, aangezien de normale al op de kleppendeksel zit.

En over die verstuivers, die kun je eruit trekken? Of zitten die er toch ingedraaid?

@Einzer, heb je miss foto's hiervan gemaakt. Of zou je de precieze techniek kunnen tekenen. Zou me miss helpen .

De carterventilatie zou ik denk maar niet dicht maken..........zit er niet over niks op natuurlijk.

Verstuivers zitten in die huls geklemd, dus men neme een waterpomptang pak de verstuiver vast en trek hem eruit. De huls waar ik het over had zit in je cilinderkop gedraaid. Met de juiste inbussleutel kun je deze er zo uitdraaien, heb er helaas geen foto van, rijdt tegenwoordig met een 16v en dan heb je dat niet. Het is echt heel simpel, maar moet wel zeggen verstuivers kunnen aardig vastzitten. Zou er van te voren ff wat kruipolie tussen spuiten.

O ja en of ik het kan tekenen, ben blij dat ik kan schrijven zal ik maar zeggen.
Reply With Quote