25-11-2005, 17:56
|
Postwhore
|
|
|
|
Let wel op dat je een half-duimert neemt met voldoende slagkracht (en die zijn dunner gezaaid dan je zou aannemen), maar wel met een regelwieltje erop zodat je straks niet elke bout naar zijn grootje klopt.
Verder heb ik een ratel. Erg handig voor de bouten die je toch nog op moment moet natrekken. Let wel op de bediening: ik heb een hendel die je naar de greep moet trekken en dat zorgt nogal eens voor het 'spontaan' afgaan van de ratel.
Straalsetje is ook altijd leuk maar eigenlijk zonder kast geen cent waard (muv de pistolen met 'terugwin-zakje')
Verder de reguliere dingen: Bandenpomp, vloeistofspuit met lange hals (bijv voor kokerbalken etc), luchtspuitje
Schuurtollen etc hebben tov van hun electrische broeders geen echt voordeel in mijn ogen.
Wat ik nog wel zou willen aanschaffen op termijn is een kitspuitpistool op lucht, vooral voor de wat dikkere/stuggere kitsoorten werkt dit perfect.