Hier wat foto's van de werken van de voorbije weken. k Heb echt ni goed kunnen doorwerken ivm mijn schoolwerk... Pfff al die verslagen, ik word er gek van.
In ieder geval, de remmen zijn compleet vernieuwd (pompjes, leidingen, binnenwerk) en ze remt "zo als het hoort" (maar als je een bay gewoon bent met rembekrachtiger, dan wordt het wat meer defensief rijden met een split :? )
De motor heeft ook een beurtje gehad, olie, gaasje, nieuwe bougiekes, platinnekes, condesator, gereviseerde carbu, nieuwe naftpomp (was helemaal "verdroogd"). Effe de compressie opgemeten en het was overal 9,5 Ã* 9,4 op de Hella meter! 8)
Ik ben nu volop bezig om ze op 12V te leggen zodat ik een elektronische (t3 transporter) ontsteking kan plaatsen en mijn metertjes kan aansuiten. Maar vooral voor betere verlichting en beter starten.
Voila, foto-time
Hier nog wa van de remmen en al:
Alles is nieuw en properkes in orde gezet se:
Zo staat ze er nu bij. Ik ben bezig met ze op 12volt te leggen en mijne f*cking claxon wilt ni marsjeren e... pfff. Maar da komt wel goe.
Wa ne rattennest! Ik moet dringend is opruimen, ik weet t...
En mijn nieuwe aanwist voor de bus:
15 duims splitvelgen met de 4 luchtsleuven (worden gestraald en gepoederlakt int wit) én 2 brede maar de ultraplatte smartbandjes (175/50/15) voor van voor.
Ze gaat eerst origineel naar de keuring, dan komen de verlaagde spindels eronder met de nieuwe velgskes + dito bandjes.
Achteraan ga ik met 185/65/15 rijden om niet te veel "topspeed" te verliezen. :twisted:
Allez kgaan iet eten dan dan wa verder doen se.
Aircooled greetz,
Humby 8)