Ik ben momenteel nog het meeste met de binnenkant / buitenkant bezig, dus bumpers en andere dingen nog monteren enz. Ook heb ik de motor kaal gehaald, en ga hem gedeeltelijk reviseren. Ik ben er nog niet over uit wat voor kleur het onderblok krijgt, jullie een idee misschien?
Ben maar begonnen met het opknappen van de achterkant, dus de wielkasten schoongemaakt en in de anti-steenslag coating gespoten. Daarna de gasschokbrekers geel gespoten en de 40mm verlagingsveren gemonteerd. Ow wat ben ik toch een nepperd :p. Daarna heb ik de voorkant gedaan, waarvan links nog steeds moet mja
.
Wielkast achter: (trommels zijn inmiddels rood)
Wielkast voor: (ff je hoofdje draaien)
De auto heeft natuurlijk ook een interieur
Witte tellers
Middenconsole
Uhm, kom tot de conclusie dak geen foto’s heb dat de stoelen in de auto zitten, dat mag je zelf dus gaan inbeelden
De velgen waren snel gekozen, ik moest gewoon cupvelgjes hebben. Dus een setje gekocht van Lieuwe (ook hier opt forum).
Dinkies laten stralen en in de epoxy laten zetten. Wou ze eerst zilver metalic spuiten, mja toch maar besloten (mede dankzij me maatje Rik) dat ze wit worden. En wie weet lijkt het ook nog wel, en anders ist een kwestie van vies rijden
Hier nog in de epoxy dus
Ben verder nog steeds bezig met het opknappen van verschillende onderdelen, moet natuurlijk wel een beetje blits worden onder de motorkap..
Hoofdrempompje al klaar
Hier schakelen we mee ..