View Single Post
  #3  
Old 16-11-2005, 12:45
Lexo's Avatar
Lexo Lexo is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 897
Send a message via MSN to Lexo
Default

Quote:
Originally Posted by Dennis@polo86c.nl
De computer kun je geheel verwijderen, brandstofpomp moet je ook aanpassen: benzinedruk is anders veelste hoog voor de carbs.
De rest van de sensoren die nog wel nodig zijn voor uitlezing op het dashboard (koelwatertemperatuur, oliedrukschakelaars) gaan niet via de computer, kunnen dus gewoon blijven zitten.



MFA zat origineel nooit in een Polo 1 t/m 2F, maar mocht je het ingebouwd hebben dan blijft dit gewoon werken, krijgt meetsignalen rechtstreeks van de sensoren, niet via computer.



ok duidelijk, ik ben van plan om MFA te gaan inbouwen en begreep van een kennis dat dat via de computer werkte normaal gesproken, ook wist ik niet zeker of de klokkies in het dash via de computer lopen.

maar kun je wat meer info geven over de benzinepomp? wat moet ermee gebeuren? hoe weet je welke druk er op de leiding moet komen te staan? is dat afhankelijk van het type carbs en het motorblok?
__________________
This post is a natural product. The slight variations in spelling and grammar enhance its individual character and beauty, and in no way are to be considered flaws or defects.

||Corrado G60||
Reply With Quote