05-11-2005, 18:57
|
No personal life
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,494
|
|
Quote:
Originally Posted by rallyegolf20vt
Houd persoonlijk niet van puntlasfrezen .
Hiermee krijg je alleen maar gaten in je onderliggende plaat . En dat wil je zo weinig mogelijk .
Werk het liefst met puntlasboor ,( ook door midlock leverbaar ) hiermee kun je alleen door de bovenste plaat boren zonder onnodig veel gaten in je onderliggende plaatwerk te boren .
Is weer veel werk om dicht te lassen , en af te slijpen ! Hier wordt het eindresultaat nooit beter van.
En daar houd ik niet van .
|
Juist niet, je freest alleen rond de las door het plaatwerk wat je wilt verwijderen.
Onderliggende plaat blijft als je het netjes doet onbeschadigd, je moet nog wel de las die blijft staan wegflexen.
Zie foto. Dit is de dorpel waar een plaatje overheen gelast was. Plaatje verwijdert, de lassen staan er nog. Onderliggende plaat door het verwijderen niet beschadigd. Helaas wel verrot
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann...
1975 Audi 50 GL
1976 Audi 50 GL
1988 Polo G40
|