Thread: project vento
View Single Post
Old 02-11-2005, 20:17
61 RagTop's Avatar
61 RagTop 61 RagTop is offline
Volksforum Aandeelhouder

@ da_black_bull : Thankx!

Quote:
Originally Posted by RATFINK
Nee niet wezen poetsen, tussendoor nog even mijn vitrinekast verkocht maar gelukkig had ik 'm zondag al gewassen.

Wil wel weer embleemloze grill erin maar daar ging ik met mijn stomme kop op staan toen ik de lampen ging verwisselen.
Lampen wil ik trouwens van binnen zwart maken ( de randen natuurlijk ), kan geloof ik het beste in de oven stoppen om de kit week te maken, heb jij daar ervaring mee ?

Zit trouwens te twijfelen of ik de spatbordranden op mijn nieuwe schermen ga zetten.
Misschien is het wel mooier zonder maar ik weet niet hoe mijn achterschermen eruit zien als ik die randen er
af haal.

spartbord randen staan netjes hoor, ik zou ze lekker laten zitten
inderdaad je weet nooit wat er onder vandaan komt, heheh randje staat dikker en camoufleert eventuele narigheid

Ik heb toen me vento lampen gespoten, had die 4 klemmen er af gehaald,
daarna met de fohn op de laagste stand de kit langzaam taai laten worden en dan met een stevig plamuur mes de laag van elkaar af gesneden....
spuiten was een nauwkeurig werkje,pfff eventuele nevel in de reflector verpesten het lichtbeeld, en helaas met wat ontvetter de nevel weg halen gaat ook niet,pfff dan haal je meteen dat chrome laagje er af...

maar die koplampen op die foto

oja je gaat toch niet op je grille staan heheh
grilles zijn maar 30 euro dacht ik bij dolfje van eijk
dan de kleur nog er op spuiten