View Single Post
Old 01-11-2005, 21:15
Jasper Ovaal's Avatar
Jasper Ovaal Jasper Ovaal is offline
Postwhore

Send a message via MSN to Jasper Ovaal
Default 15de ACN De verhalen

zo, ik denk dat wij , tim en ik, als eerst terug zijn van de 15de ACN.
Kom maar op met de verhalen hoe het was. graag ook fff hoe de sate was.
Wij zullen straks een fotoverslag hier op het net zetten.

tot zo
1ste verhaal
Tim en ik zouden gelijk na het werk met de StarSlet naar 7huizen gaan. ik zou de papieren ff uit de ovaal trekken en hup de starlet in, maarja, het begon toch te jeuken, en het was weer ff droog geworden. En het monster wou nog ff cruisen, prima dan gaan we met de Kver. even aanduwen (tja, de startmotor is stuk). Dus wij cruisen lekekr over de A4.
En ik denk goh, me tellerverlichting wordt wat zwakker, maarja dat zal wel aan mij liggen.
Wij stormen een grote ANWB wagen voorbij. en 2 minuten later begint ie een beetje te stotteren., he verdorie, zal de benzine dan wel op zijn? ff aan het kraanje kloten en hij reed weer een beetje,
In de tussentijd worden we nog ingehaald door meneer agent die een beetje bedenkelek kijkt. maar toch door rijdt. pff gelukkig.

maar om een lang verhaal kort te maken, hij kapt er dus mee. de Accu is leeg en laadt niet meer op, nog geen minuut later staat de ANWB al voor ons neus.
service alom.

o tim is er , ff fotos uppen, maak zo het spanende verhaal af