hallo!
Ik ben Peter Moorthamer en ik woon in het zeeuwse plaatsje Biervliet.
Ik heb een heel vervelend toetsenbord dus daarom mist er wel eens een letter, excuses daarvoor.
Ik heb eerst een jaartje zitten meelezen maar ik heb nooit zoveel zinnigs te vertellen dus verwacht ook niet al te lange verhalen
ik ben afgeleverd in 1984 en zit in rotterdam op school(hbo autotechniek)
mijn grote broer rijd in een groene kever, en mijn andere broertje is op zoek naar een jetta ,gaat dus de goede kant op
mijn vervoer voor in het weekend is een scirocco uit 1981 die ik zo gekocht heb:
jammergenoeg heb ik in de achterklep eens een klein deukje gereden, die moet er nog eens uit.
er zaten mooi geoxideerde ATSen bij die ik net gepolijst heb:
ik moet alleen het zwarte nog netjes spuiten, maar ze gaan er binnenkort toch vanonder omdat ik het al lekker koud vind worden.
Hij is ongeveer 10 jaar geleden al eens gerestaureerd maar waar de antenne en een rechterspiegel hebben gezeten begint er weer wat roest te komen. Maar nog niet genoeg naar mijn zin om het al opnieuw te doen.
Hij ziet er nu dus zo uit:
ik was begin deze week bezig mijn radio in het dashboardkastje te bouwen maar dat ligt weer even stil omdat ik uitschoot en mijn duim openhaalde
gedaan:
*Velgen netjes gemaakt
*Voor iets verlaagd
*Bumpers terug zwart gemaakt
verlanglijstje:
*deuk uit bumper en beginnende plekjes weg
*muziek
*schroefset
zoals al eerder vermeld ben ik nog student dus vooral een schroefset en de carrosserie kan nog makkelijk een jaar duren
ik ben vast nog wel iets vergeten dus als je iets wilt weten vraag maar raak