View Single Post
Old 25-10-2005, 12:13
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren

So Thom heb je weer je zegje gedaan, valt me op dat jij altijd alles beter weet, goed van jou man! Dus hopelijk verduidelijkt dit het een beetje:

Wat denk je nou, de deuren voorschermen achterschermen zijn ALLEMAAL vervangen en toen is de hele auto opnieuw gespoten! Dan ga ik er wel vanuit dat de bodem op zijn minst een 'beetje' knap is. Tuurlijk geen nieuwstaat, roest is ook niet zo erg, maar als er zulke gaten inzitten ga ik toch twijfelen.

En of ik het heb gevraagd?? Tuurlijk, was allemaal wel redelijk netjes zei Marten, heb hem ook over de gehele situatie ingelicht en hij zal binnenkort wel reageren, we hebben via PB contact gehad namelijk.

Ik vind dat ik het best hier neer mag zetten, foto's liegen niet (en neej ik kan niet photo-shoppen)

Nu is het klaar met het gezeik, ik ga hem helemaal in topstaat brengen zoals het hoort. Dus hier is alles te volgen.

Trouwens vanochtend heeft de golf APKtje gekregen was allemaal in orde, nadat dus het gigantische gat Links Voor was gemaakt en ik de remmen achter compleet het vervangen, cilindertjes/voeringen/veren enz.
Dailys:
Phaeton W12 & T5GP California
Reply With Quote