View Single Post
Old 14-10-2005, 10:28
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren

Default bodempje maken Golf 1

Heb hier een paar foto's van de auto van mijn zus (ex van Marten)
Toen we m overnamen bleek het achteraf een flinke miskoop afgezien van ontelbare lekkeages aan het blok(blijft oude auto dus normaal....) bleek de bodem ook niet hard te zijn, en dat voor een auto die compleet is overgespoten enz enz.

De complete bodem was behandeld, en waar gaten/roest zat was dichtgekit/geplamuurd/volgesmeerd of wat ook. Dit is aan de voorzijde, aan de achterzijde zit ook een gat, die komt binnenkort aan de beurt.

Foto's spreken voor zich:
Autotje op de brug

Na wat prikken en doen kwam dit tevoorschijn.

Zoveel is eruit geslepen omdat het zo rot was

Alleen geen foto gemaakt van toen het klaar was, maar dat komt nog wel.

Gisteren de achterremmen aangepakt cilindertjes en voeringen vervangen, kwam ik nog een gat tegen...........in de wielkast tussen vulpijp en schokdemper, 'was' dichtgesmeerd en getectyleerd, prikte er zo doorheen

Maar me zus is er toch blij mee, rijd toch leuk zon golfje 1, en ik ben haar constant aan het helpen om het weer knap(knapper) te maken

Aan het blok heb ik alle pakkingen en keerringen vervangen dus die is helemaal droog.

dus nog wat laswerk hier en daar, en de bedrading aanpakken, klopt geen hol van, de verlichtingbedrading is in geknipt geplakt getaped enzo dus moet weer netjes gemaakt worden
Dailys:
Phaeton W12 & T5GP California
Reply With Quote