View Single Post
Old 14-10-2005, 08:41
BoraGT's Avatar
BoraGT BoraGT is offline
Forum Newbee

Default Probleem met pinkers. Relais slaat zot!!!!

Ik heb een probleempje met mijn gevarenlichten/noodlichten/pinkers/vierpinkers of hoe je het ook wil noemen.

Wanneer ik gewoon afdraai en de pinkers opzet, dan werken ze gewoon. Wanneer ik de 4-pinkers opzet, dan werkt het ook gewoon.
Wanneer ik ze afzet en dus gewoon rij, dan begint het relais te schakelen gelijk een zot. Soms snel, soms langzaam. Soms heel lang na elkaar soms maar een paar keer of 1 keer. Er zit totaal geen regelmaat in.

Er werd mij ergens verteld dat ik eens moet proberen om de gevarenschakelaar eruit te halen en kijken of ie het dan nog doet.

Maar ten eerste:

Er heeft mij iemand verteld dat de schakelaar gelijk een relais werkt. Dus als ik die eruit haal, kan ik dan nog gewoon pinken? Is die schakelaar dan niet ook het relais?

Ten tweede? Hoe haal je die eruit, ik kan er wel met een schroevendraaier achter liggen trekken totdat ie eruit komt, maar dat zal nadelig zijn tov mijn dashbord. Hij mag dan wel bijna 4 jaar zijn, maar vanbinnen is de wagen nog picobello in orde, en dat wil ik graag houden zo.

Graag iemand die me hierbij kan helpen? Een mede Bora-rijder of Golf IV rijder die hetzelfde probleem of gelijkaardigs aan de hand hebben gehad.

Of anderen natuurlijk ook he
Alle ideen en suggesties zijn welkom.

Laatste vraag, iemand een idee wat zo een schakelaar ongeveer kost?

Hopend op reactie

Peter aka BoraGT

---------------------------------------------------
Wachtend op zijn armsteun

4U2NV
Reply With Quote