![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
13-10-2005, 12:45
|
![Rallye-VR6t's Avatar](image.php?s=9f38eec9ada6fb9e305b7306dd9df8e5&u=747&dateline=1297113545) |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,534
|
|
Quote:
Originally Posted by Fahrvergnugen
Hallo,
maar nu blijkt dit niet compleet te zijn; nl. op de water aansluiting op de kop (tussen de bougies) zitten 2 sensoren waarvan er nu maar 1 is aangesloten, en ook de oliedruk (2.St) en olietemp.sensoren zitten nu niet aangesloten.
is de drukmeting/schakelaar waar een benzineslang op zit voor het schakelen van de pomp? (tussen kleppendeksel en inlaatspruitstuk?)
alvast bedankt.
Paul.
|
Ja de zwarte sensor op de kop is voor je meter in je dashboard.
Deze kun je vervangen door je huidige als de waarde niet overeenkomt.
Als de bouwvorm anders is, even een verloopdopje maken.
Voor de oliedruk geldt hetzelfde, in je kop is de lagedruk meting, op je filterhuis is de hoge druk meting.
Verschilt amper met je huidige motor, in jouw geval, gewoon de stekkers van je huidige motor overzetten.
De drukmetingschakelaar die op je benzine rail zit.
-langverhaal kort houden, die kan je gewoon weg laten.
en je benzine rail afblinden.
|