View Single Post
  #2  
Old 13-02-2004, 10:33
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Denk je niet dat ze dat in geldrop beter weten?

Maar goed: zelf zou ik gewoon voor de wildste gaan. Kan mij dan nou schelen hoe ie stationair draait: als ie maar draait :-)

Met een carburateur geldt: Hoe heter hoe beter.

Maar voor de NZ is het een heel ander verhaal. Pak de 268 nokker. Das ongeveer de nokkenas die ook in de knobloch kit zit. In combi met 57i K&N dingetje gaat dat best ok, en zal het geheel niet te veel uit balans raken. Ga je scherper, dan zul je computer, benzinedruk en inlaatspruitstuk moeten gaan aanpassen om eruit te halen wat erin zit. Doe je dat allemaal niet, dan gaat de motor te arm lopen, wat de NZ van zichzelf al doet.

Zoals je ziet zijn ze allemaal niet super scherp: dat zit m in de constructie van de motor. De hydrostoters kunnen zich met nog scherpere nokken niet meer goed vullen. Dubbele klepveren heeft een Hydro standaard, daar zit t probleem dus niet.
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote