04-10-2005, 21:29
|
|
Forum junkie
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,846
|
|
Quote:
Originally Posted by TimMK1
Hey, we zijn nou al een tijdje bezig met een 16V KR met dubbele solexen in een golf 1.. Nou zit alles in elkaar maar de afstelling is echt naadje..
Weet iemand watvoor venturi's ik zou moeten gebruiken met 40 mm solexen op een voor de rest standaard KR blok?
Dan had ik nog een vraag.. Ik heb nu een ontsteking zonder vacuümvervroeging.. Ik merk dat hij vooral bij halfgas flink stottert.. bij volgas houd hij nog wel in maar is het stotteren een eind over.. Zou het kunnen dat het komt omdat ik geen vacuümvervgroeging heb?
Bedankt weer!
|
zet je ontsteking op 15 gr voor bdp bij 900 rpm
,carbs synchroon (dwz stationair schroef omhoog en drosselkleppen op tuimelen zetten )
nu heb je een basis waarop je kunt rijden .co naalden 4 tot 6 halve slagen los
eventueel tot 7 halve slagen .
__________________
kopbewerking ,pm
|