View Single Post
Old 04-10-2005, 10:38
scumbag's Avatar
scumbag scumbag is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Don
Ik zet dit bericht omdat ik het gemauw van kauwgom en plamuur een beetje beu aan het worden ben.

Ik heb redelijke bergen verzet om die knakker terug in Almere te krijgen.
Ik heb mijn blok in jouw bus gezet, omdat ik je niet voor jan-lul wilde laten komen.
Dit heb ik uit vrije wil gedaan !!!
ik beb je om 11 uur sávonds nog eens komen opladen bij Antwerpen en je kosteloos tot aan je woonhuis gebracht. Zo'n 550 km
Ik heb een reductie in de prijs gedaan. Terwijl dat het mijn bus niet eens was.
Okee, is later verrekend met mijn schoonbroer.

Maar dat ik om 6 uur smorgens pas in mijn bed lag ben je vast al vergeten?

Zelfs een blinde KON zien dat er kilo's plamuur zijn gebruikt. Kom nu niet af met :

''wat ze in Zeeland kunnen, kan ik ook.''Dat heb je gebruikt in een andere topic. Dat is een hoop gelul. Toen moest ik al behoorlijk op mijn tanden bijten, om niks te zeggen

Dat een auto van 1969 wel eens gebreken kan vertonen is vrij normaal.
Mij heb je nooit niet horen zeggen dat je de 1e 15 jaar kosteloos zou rijden.

het ''echte'' luchtgekoelde gevoel ga jij in ieder geval nooit bereiken.

Maar hou nu eens op met zeiken. Ik vraag het nu nog vriendelijk.

ik geloof niet dat er zoveel BROL vanaf the vw barn komt.

Ik wens je veel plezier met je bus Rico.

Ik heb een les geleerd. Bemiddel nooit voor een auto. Zelfs niet voor familie

STANK voor DANK krijg je dan.

Shit, jij bent echt pissed, zeg. Benieuwd of Rico de grote rode letters weer uit zijn toetsenbord tevoorschijn gaat toveren.

Les één als je auto koopt zou moeten zijn: Niet achteraf zeuren, piepen of klagen als je betaald hebt zonder zelf de auto uitvoerig gecontroleerd te hebben (of dat door deskundigen hebt laten doen). Doe je dat niet, dan is de kans gewoon groot dat je leergeld betaald hebt (zie laswerk Rico).

Hoe zit dat ook weer bij aankoop van een woning, Rico? Hoor je dan niet te vragen naar verborgen gebreken, en als je dat niet doet dat het dan je eigen stomme schuld is?
Reply With Quote