Thread: photoshoot
View Single Post
Old 30-09-2005, 07:15
manijack's Avatar
manijack manijack is offline
VW Addict

[QUOTE=scumbag]die opleiding heb ik in 2000 afgerond, dus geen commentaar van leraren meer. dan wordt het tijd voor een her-cursus. Of ben je nog zo gefrustreerd van de comentaren van je oude docenten dat je nu iedereen die probeert leuke foto's te maken afkraakt? :biggrin:
En dan nog iets, ik lever commentaar op wat anderen posten, en wat ik daar van vind. waarom moet ik dan zelf foto's gaan posten om dat commentaar 'credible" te maken?Als je commentaar levert dan kan de ander er wat mee. Wat je nu doet is iemand afzeiken en jou mening als enige juiste pretenderen.
Als er iemand foto's post van, ik noem maar wat, een Golf Cabrio die hij zalmroze heeft gespoten, mag daar dan ook geen afwijzend commentaar op gegeven worden? Moet je dan ook eerst zelf een auto schuren, plamuren en spuiten in de kleur die wel je goedkeuring kan wegdragen? Zoals ik al zei, commentaar geven mag maar zorg dan ook dat de ander er wat mee kan afzeiken kan iedereen. De manier waarop jij commentaar geeft daar heeft een ander niets aan en vraagt om voorbeelden van hoe het "volgens jou" wel zou moeten. Alleen omdat jij denkt dat je een goede opleiding hebt gedaan maakt je niet gelijk tot god. En god zou je niet kunnen zijn want dan zou je m'n vader moeten zijn en ik weet zeker dat je dat niet bent. :biggrin:

[QUOTE]