29-09-2005, 10:33
|
|
VW Fanatic
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by variant'69
Dit zegt dus dat je er nog geen verstand van hebt. Je bent nog bezig met de opleiding, ik denk dat jij ook regelmatig commentaar krijgt op het werk dat je inlevert. En ik denk dat jou docenten dat niet op deze manier doen anders was je allang gestopt met deze opleiding. Ik ben het helemaal eens dat je je mening mag geven, maar als je hierbij ook rekening wil houden met andere mensen en andere smaken dan zou dat veel beter overkomen. Als je het zelf zo goed kan waarom plaats je dan geen voorbeeld van jezelf waarin je laat zien hoe het volgens jou zou moeten.
Dan geef je alle andere mensen ook de kans om op jou prestaties te reageren, en zul je zien dat wat jij als goed betiteld niet voor iedereen goed is. Of ben je juist bang voor die kritiek? Ik ben erg benieuwd naar je foto's, als je echt zo goed bent als je zelf zegt dan wordt het forum er alleen maar mooier op en dat is nooit weg natuurlijk. Je kiest nu wel een erg makkelijke weg om mensen te beoordelen op hun werk, maar daar geen werk van jezelf tegenover zet waarin je laat zien hoe het, volgens jou, moet.
Laat maar komen dus die perfecte foto's, ik kan niet wachten.....
Ik hou van olie op het vuur gooien :biggrin:
|
die opleiding heb ik in 2000 afgerond, dus geen commentaar van leraren meer. En dan nog iets, ik lever commentaar op wat anderen posten, en wat ik daar van vind. waarom moet ik dan zelf foto's gaan posten om dat commentaar 'credible" te maken? Als er iemand foto's post van, ik noem maar wat, een Golf Cabrio die hij zalmroze heeft gespoten, mag daar dan ook geen afwijzend commentaar op gegeven worden? Moet je dan ook eerst zelf een auto schuren, plamuren en spuiten in de kleur die wel je goedkeuring kan wegdragen?
Lijkt me niet, he.
Als dit jouw idee van olie op het vuur gooien is....
|