27-09-2005, 21:52
|
|
VW Fanatic
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by SplitBien
@16kleppen; mee eens... daarom ben ik ook vegetarisch... t'is allemaal vreselijk schandalig daarom doe ik vanaf jongs af aan al mijn best voor alle dieren in de wereld! Van mishandelde beren die moeten dansen tot muisjes die voor expirimenten gebruikt worden!
|
Tja, waar trek je dan de grens he? Als ik de milieu-beweging mag geloven hebben de dieren in de bio-industrie ook geen best leven. Maar ja, ik neem aan dat je je hond of kat wél moet voeden, en die komen niet ver op een puur plantaardig dieet. Wat te doen? Een oogje dichtknijpen, en de vleesindustrie maar gedeeltelijk dierenmishandeling noemen? Of zelf muizen voor de poes gaan vangen?
Niet lullig bedoeld, maar wie consequent dierenliefhebber is, zit dan wel met een groot dilemma (écht niet lullig bedoeld, je bent nl. de enige niet). Als ze slakken in de tuin hebben gooien ze er zout overheen, maar een paard een stok in zijn reet duwen is mishandeling (wat het ook Ã*s, je leest dat ieder jaar wel een paar keer, wat bezielt die gasten die dat doen?)
|