Ok hier is de Opa politie weer !!!
Valt me wel op dat in mijn 2de wat langere afwezigheid er meteen weer een rel is om niks
Om niks ? Ja dat is mijn persoonlijk ongezouten mening .
Ik weet uit ervaring dat modellenwerk best goed betaald maar om er rijk van te worden .....
In de beginjaren 90 op een reclameposter campagne door heel Rotterdam gehangen en eind jaren 90 op een haagse tram groter dan levensgroot gestaan met mijn kale harses . Eerste photoshoot met een hokbalkuppelt en de tweede met een bezem in mijn klikken .
Dat ik de foto ook niks vind uitstralen heb ik dan bij deze gezegd . Ik als oud fotomodel mag dat zeggen .
Scummy : ik snap wat je bedoelt en ik kan heel ver meegaan in je mening over de foto's ..
Maar zoals hier eerder voorbij kwam is het de toon die de muziek maakt en je zingt nu met een bijtoon die bij sommigen de oude Memorex reclames laat herleven .
( gewoon op Ella Fitzgerald en Memorex goegelen )
De toon was voor sommigen vals .. maar het liedje .. tja dat is zoals zo vaak een kwestie van smaak . Of wansmaak in de ogen van sommigen .
Dus ophouwen allemaal met moddergooien en andere stoere taal . Zet de stofzuiger erop en de hormonen zijn weer verdwenen .
Anders stuur ik mezelf in travestie ff langs .. en ik zoen zonder gebit in hoor !!