Blij als een klein kind, vandaag handjeklap wezen doen en over een paar weken ophalen. Uiteindelijk toch niet zo'n heel moelijke beslissing.
Hierbij iig een paar fotootjes. Zit zeker werk aan, maar in principe direct te rijden.
Het is een 65er 13 raams deluxe met walkthrough. Alle deluxe trim aanwezig, 6 popouts, jailbars, zelfs het deluxe klokje. Op een paar punten wat laswerk maar absoluut geen schokkende zaken.
Bedoeling is om hem na RDW keuring uit elkaar te trekken en hem te voorzien van een nieuw tweekleurig jasje (of toch misschien effen). moet absoluut op zijn gat en smalle vooras. Fuchsjes rondom en Safari voor en achter. Zoek nog middenbank, of toch camper interieurtje ben ik nog niet uit. Iemand nog suggesties ?
Even voorstellen dan maar (was ik eerst vergeten in mijn enthousiasme over de aanschaf. vandaar een kleine mod.)
Mijn naam is Joop (35) en ik woon in het midden van het land in Hooglanderveen (gemeente amersfoort) samen met mijn vriendin Esmee (34), en mijn zoontjes Oli4 (2jr) en Ro3gez (1jr).
Ik ben echt een laatbloeier op VW gebied afgezien dan van een waterkoker (Borat is niet meer) ondanks dat ik altijd een kever heb willen hebben. Een aantal van jullie kennen mij wellicht wel al van een jaartje of 4 spa, vw-euro's allerlei zomer en winterfestijnen, budel en wellicht van VolksForum
Een jaar of 5 geleden besloten dat het geen kever maar Bus zou moeten worden. Vanwege andere projecten zoals het kopen verkopen en kopen verbouwen van een huis, kinderen budget kwam het er steeds niet van, Damn. Ondertussen wel steeds eisen bijgesteld. het zou geen gewone kombi worden (tenzij uit de 50er jaren), geen panel (kinderen willen ook wel eens naar buiten kijken), liefst een 15 raams, maar uiteindelijk dus een 13 raams deluxe met walkthrough (iets wat ik in ieder geval leuker vind dan een voorbank)
In het dagelijks leven rijd ik in een
Audi A4 Avant
Nog vragen ? stel ze hier, wel een beetje on topic blijven (gaat tenslotte over mijn aanwinst) en anders een PM'etje