[QUOTE=Frieser]Ik vind het altijd wel lache als ik een bus in een programma of film voorbij zie komen. Misschien kunnen we hier een thread maken waarin busjes zijn gespot?
...[QUOTE]
OK dan! "Vroeger" stond er een lijst met luchtgekoelde VW sightings op de site
http://www.worldwidewolksvagen.org/ ...maar dat is helaas verleden tijd. Lijkt wel of de URL door een ander is overgenomen?!?
Een tip die ik mij kan herinneren is:
RESERVOIR DOGS: op een gegeven moment zitten Harvey Keitel en Quintin Tarantino in een auto te wachten voor de juwelier die ze willen overvallen. In de korte shot waarin de juwelier te zien is schiet een witte T2a Westfalia voorbij. OK, het is waarschijnlijk minder dan 1 seconde, maar toch: duidelijk herkenbaar als je de film plaatje voor plaatje afspeelt
Nog één die ik zelf heb gespot zit in de unter-slechte film 'MARKED FOR DEATH' met de altijd even foute Steven Seagal. Het gaat hier alweer om een witte Westy (als ik het mij goed herinner). Deze wordt bestuurd door de rastafari undercover agent op Jamaica. Gewoon die film even helemaal kijken, is best te doen als je melig bent, je kunt die bus niet missen!
En als je je hart echt wilt ophalen moet je gewoon DIRTY HARRY kijken. Daar zitten behoorlijk wat luchtgekoelde VW's in. Wel logisch, het speelt in California in de jaren 70, destijds zo'n beetje de nr 1 export markt van VW.
Wordt er nog een parte thread opgezet voor sightings in Videoclips?
Zijn er onderhand ook al behoorlijk wat.