View Single Post
Old 16-09-2005, 19:44
Henny's Avatar
Henny Henny is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by stufenheckfahrer
2 dingen Henny:

1. Er was en er is wel degelijk animo, het aantal typ3's was niet echt groot, het aantal eigenaren was redelijk groot; blijkbaar staan er in Nederland meer 3's als projekt dan rijdend Wijzelf waren ook met de kever :o

2: Als je erover wil oordelen, had je zelf moeten komen! Je hebt een site voor types3, en je profileert jezelf met types3, dus kraak niets af waar je niet bij was. Je werd verwacht....

[/strenge modus]

Ik vind het ook "eng" om m'n chassisnummer zomaar op het net te gooien

Greetz Ron

1
Ik wil hier toch op reageren ik en ik probeer het kort te doen ik ben zelf al een jaartje of 22 bezig met het fenomeen type 3, in die tijd zijn er meerdere plannen geweest om er een aparte club voor op te richten waar ik ook zelf mee bezig ben geweest we hadden zelfs een film van gemaakt met alle bouwjaren verschillen met medewerking van een 25 tal auto's met bestuurders en daarvoor een schitterende locatie gevonden in utrecht onder het regie van herman steendam, en de site van de type 3 bestaat ook een jaartje of 10 dus mijn bedoelingen komen niet zomaar uit de lucht vallen.

2
Over het afkraken wat jij nu zo lekker roept hier heb je de plank totaal mis geslagen ik kraak nooit iets af ik juich het alleen maar toe dat men zich warm loopt voor dit type , en ik denk dat jij alles in huis hebt om je eigen sterk te maken om een club op zou kunnen richten .

Maar genoeg hier over wie niet op de registratie wil moet het gewoon niet doen en er geen punt van maken, en er ook niet over zeuren wel of geen chassisnummer.