View Single Post
Old 16-09-2005, 12:11
OakgreenVR6's Avatar
OakgreenVR6 OakgreenVR6 is offline
Married to PC

Send a message via ICQ to OakgreenVR6 Send a message via MSN to OakgreenVR6
Exclamation Golf mkI Cabrio 1983 in onderdelen

Wegens ruimte tekort, en het willen starten aan een nieuw project, bied ik een van mijn donorauto's in onderdelen te koop aan: een VW Golf Cabriolet GLI uit 1983. Het is van origine een Duitse auto, hij is in 1994 op NL's kenteken gezet. De kleur is groen.

Enkele prijzen van de onderdelen :

-Volledig compleet dak (buitenkap, frame, isolatie, nette binnenhemel, achterruit, vergrendelhaken, enz.): Donkerblauw stof. Dak is in een goede staat, maar heeft wel 2 kleine gaatjes naast de achterruit. €380,-

-Donkerblauw lederen interieur, compleet (2 stoelen, achterbank en 4 zijpanelen incl. knopjes van/voor elec.raambediening). Interieur is in een redelijke staat, het is nergens kapot, maar kan wel een goede, intensieve poetsbeurt gebruiken, en een nieuwe bestuurderszitting, deze is namelijk wat doorgezakt door het in- en uitstappen. €340,-

-Quartett-/Clipperset rondom, compleet (verbreders, dorpels, bumpers incl. kentekenplaathouder) en in een goede staat. VERKOCHT !

-groen getint glas rondom, excl. voor- (gescheurd) en achterruit (zit bij de kap inbegrepen). €65,-

-zwarte vloerbedekkingsset. VERKOCHT !

Kun je zelf nog iets gebruiken voor je eigen cabrio, laat het me zeker even weten!

Meer foto's zijn beschikbaar en kan ik op aanvraag toemailen.