12-09-2005, 22:35
|
|
VW Fanatic
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Kever Kees
Yep, ik ben er weer!. Ik heb inderdaad de achterlichtjes nu mooi erin zitten. Na veel meten en kijken in boeken en met wolfgang international mailen. De maten zijn gemeten vanaf de onderzijde scharnierbalk van de motorklep voor de verticale maat en deze is 161 mm van onderzijde scharnierbalk motorklep naar hart achterlicht. De horizontale maat is gemeten vanaf de rand van het achterscherm en is 76mm. De rand van het achterscherm bedoel ik het volgende mee.
Als de motorklep dicht zit heb je aan weerszijden een kier tussen carrosserie en klep.
Je ziet dan net het rubber zitten. Als je van de kier nou de vaste omgeving neemt, dus de carrosserie zijde dan meet je van hieruit horizontaal 76mm. Jezus das niet eenvoudig uitleggen zo zonder fotootje.
Maarja voor degene die de maten nodig hebben alsjeblieft!!. Was een aardige klus om de goede maatvoering voor elkaar te krijgen.
Verder heb ik de spijl nu verlaagd met dropped spindels en een straight-axle erin gebouwd. Rijdt super en is een echte aanrader!!
Gr,Keesje
|
Jaaa leuk Kees dank dank dank
foto's graag posten
|