voor de goede orde:
Ik ben actief op vwforum en een vriend van me (Big_Mac_Mark) wees mij op deze site (kende hem natuurlijk al). Ik kom hier ook actief, aangezien ik een kever op het oog heb, vandaar nu te koop voor weinig:
Golf 2
1.3 CL Injectie
km.stand: 175.000
bouwjaar: 1991
Diverse extra's die op de foto's wel te zien zijn. Extra onderdelen zijn zeer goed gespoten en de originele lak is nog in perfecte staat, deze zie je echt niet veel meer.
Motorisch hoeft er ook niks aan gedaan te worden, ik heb rekeningen over de 1600 euro liggen en dat is nog van geen jaar geleden. De motor is bijna als nieuw alsmede de uitlaat.
Rijdt pittig voor een 1.3 4-bak, testrijden mag je altijd, uiteraard als je interesse hebt. Ik ben een liefhebber dat zegt genoeg. Het is een Pasadena uitvoering, dat betekend dat deze een origineel schuifdak heeft. Verder is het interieur net zo goed als de buitenkant, en dus als nieuw, nergens vind je plekjes of scheurtjes.
Kortom, voor dit geld heb je een complete heerlijke zuinige auto die meteen rijdt en waar niks aan gedaan hoeft te worden. Je moet hem zien in het echt, dan is hij nog mooier.
Prijs: 999 euro exl. radio en audio, incl. wielen (15 inch Platin) wel met originele hoedenplank (zonder gaten). (en dat is geen vraagprijs, hij moet dus gewoon snel weg, vandaar lage prijs)
Hij is verlaagd; 60/40 Sachs dempers, Weitec veren (prima staat)
Bas_Heinen@hotmail.com of stuur PB
foto's:
incl. dakdragers
kom maar op