07-09-2005, 19:29
|
|
No personal life
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Beefunit
Sinds enkele maanden heb ik mijn VW Bora laten verlagen , het is een KW variant 1 kit , vooraan 50mm en achteraan 40mm. Heb ook mijn torsiebar moeten laten vervangen door een torsiebar van KW , want de originele klopte tegen de cardan vanvoor elke keer er een putje in de weg was , veel lawaai en alles behalve gezond.
Hij oogt heel mooi maar heb nog het volgende probleem :
soms wanneer ik in een te diepe oneffenheid kom in de weg klopt er iets aan men rechter voorwiel , links is het veel minder.
En vriend van me is eens meegereden en hij dacht het geklop waar te nemen ergens onder zijn zetel of toch kortbij en niet direct aan het voorwiel....
Maar ik denk persoonlijk dat het wel aan het voorwiel is , kan er iemand helpen ?
Heeft nog iemand dit probleem gehad en hoe opgelost of weet er iemand raad ?
Hij heeft het ook wanneer ik een scherpe korte bocht neem , dan begint hij vanvoor zo een beetje te 'springen' en klopt dan ook terwijl hij 'springt'.
Het gaan hier over een variant 1 kit dus schokdempers en veren.
Dit kan toch onmogenlijk normaal zijn ?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Beef
|
Zeker een TDI??
als je voor 50mm hebt laten verlagen lijkt het me sterk dat je de stabi stang ook MOEST laten vervangen??
Mijn koni schroefset is 60mm/65mm verlaagd en ik heb de originele stabi eronder....
Toen ik mijn 15 inch velgen met 195/65/15 banden eronder had klopte er ook heel vaak iets aan de rechter voorkant, nu met 18 inchers en 225/40/18 bandjes is dat niet meer het geval :biggrin:
DUSSSSSSSS
|