05-09-2005, 07:23
|
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Grawos moesten inderdaad geleverd worden aan de ombouwer als lege bus met ramen en een doorloop met 2 stoelen vooraan.
Mijn Grawobus heeft een 'fahrzeugbrief' waarop duidelijk vermeld staat dat het een camper is. Dus ingeschreven als camper in Duitsland zorgt er natuurlijk voor dat hij bij jullie RDW ook camper wordt niet?
Heb je geen copy van de 'fahrzeugbrief'?
Ik heb een invoerkeuring(APK) gecombineerd met een gewone keuring(APK) doorstaan in 'B' en nooit heeft men zoiets gezegd! Net alsof alleen door VWomgebouwde campers ingeschreven worden als camper?
Hypothetisch:Als die bussen ingeschreven werden als 'transporter' om ze erna naar Grau te brengen om te laten ombouwen zal men ze toch wel opnieuw aangeboden hebben in 'D' om de papieren te laten wijzigen, niet?
Tenzij men ze op garage- of tijdelijke plaat naar 'Grau' bracht dan werden ze pas ingeschreven na ombouw als camper natuurlijk.
Ik moest hier bij nieuwe keuring(APK) na het eerste jaar zelfs aantonen dat het inderdaad een camper was om m'n papieren te 'bewijzen'.
Wat als men jou langs de weg controleert in NL of daarbuiten? Dan rij jij toch rond met foute papieren?
Heb toch bedenkingen bij die RDW.
Zou ik toch niet zomaar laten begaan.
Koen
|