View Single Post
Old 01-09-2005, 12:15
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC

Default 67'er kever met apk

Hij gaat in de bingo!

Te koop een kever uit 1967.
Met de liggende koplampen, kleine achterlichtjes en grote 5 steek.
Het is een "one year only" dus heeft een half lange achterklep die alleen in
1967 is gemaakt maar wel gewoon de lange voorklep. Er zit een 1300 motor in en die loopt prima. Apk zit er nog op, ik geloof nog een half jaartje. Hij heeft
rechts voor schade gehad en dat is niet over gespoten. Verder wint hij niet de
schoonheidsprijs en heb ik geen zin in onzin biedingen of gezeik om ieder
minpuntje. Er zit een nieuwe verstelbare en verlaagde vooras onder met verlaagde fuseekogels en verkorte schokdempers voor. Achter is hij een tandje verlaagd. Qua bodem is hij kei hard en hoeft er niks gelast te worden, het is een originele hollander. Hij was ooit wit maar één van de vorige eigenaars heeft hem slecht overgespoten, hier en daar wat scheurtjes en blaasjes, de binnenkant is echter wel meegepakt. Een leuke kever met apk die voor dagelijks gebruikt kan worden of een leuk restauratie object.
Er zitten dikke sierlijsten op (op de foto niet zichtbaar) en het interieur is
opnieuw bekleed met een velours achtige stof, past opzicht wel goed bij de auto. Hemeltje klopt niet, die is van een nieuwere kever. De prijs is 2000 euro, en ga er niet vanuit dat je voor een dubbeltje op de eerste rang
zit. Dus een leuke rijdende en apk gekeurde kever die niet moeders mooiste is
maar wel een eigen karakter heeft en altijd start en rijdt, waar je maar heen
wilt!! Hij is al 12 volt. Het stuurhuis moet even nagekeken worden, er zit speling op het stuur en ik heb zelf geen tijd om dat na te kijken. Er zit ook een radio in, weliswaar een oude maar goed, hij werkt. BELLEN NA 17.00 UUR op 06-51745266!

En nu niet allemaal vragen; "waarom" "hoezo" "waarvoor" blablabla. Hij gaat gewoon weg.