View Single Post
  #23  
Old 27-08-2005, 12:42
krukab krukab is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,682
Default

Quote:
Originally Posted by skywalker
Volgens mijn heeft deze bus dezelfde spoorbreedte als een 1303.
Hoe het precies zit is me niet duidelijk, ook niet hoe hij het met zijn veerplaat opgelost heeft.
De draagarmen zitten zo te zien niet op dezelde plaats op de torsiebuis vast als bij de bus van krukab en mijn bus.
Deze foto heb ik nog wel even geschoten:



Kijk eens naar de schokbreker ... die zit boven aan de binnenzijde van het chassis vast,
itt mijn bus, waar ik hem (min of meer) op dezelfde plaats heb zitten als orgineel.
Ook onderin zit de bevestigingsbout van de schokbreker 90 graden gedraaid tov de org. 1303 bevestiging.
(vindt de hoek van de schokbreker niet echt lekker, maar what the heck .. zo staat het alleen maar als de bus stilstaat )
Dus wat jij zegt klopt ... hij heeft dezelfde smalle spoorbreedte als een 1303.


Quote:
Originally Posted by skywalker
Ombouw naar IRS is al een behoorlijke aanpassing hoor...

vwcrewcab is denk ik in de war met T2a en T2b, waar standaard al IRS onder zit.
Dat is echter wel zwaarder uitgevoerd dan van een 1303
Reply With Quote