View Single Post
Old 24-08-2005, 18:27
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Het lijkt mij but-ugly!

Quote:
Originally Posted by Gert
Ik heb meer waardering voor iemand die niet met de meute meehuppelt en zijn of haar nog niet uitgekauwde ideetjes vorm probeert te geven dan een of ander kuddedier die ergens bij wil horen en zonder identiteit door het leven gaat .
En dan mogen die plannen zelfs in mijn slechtziende ogen walgelijk en van een bedenkelijk niveau zijn ...

Dit vind ik nu niet echt voor alles toepasbaar... Iets apart mag idd waardering hebben... Maar er zijn ook dingen die de meute GELUKKIG niet doet omdat het gewoon een vernaggeling van het voorwerp in kwestie is...

Zelfde als een grasmaaiersysteem onder een bus gaan plaatsen... Moet dat waardering hebben omdat een ander het niet doet? Ik vind dit idee vrij vergelijkbaar... 10J plaatsgeven heeft ook helemaal geen nut... tenzij je er de rode zee mee wil bevaren.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote