Thread: Vraag
View Single Post
  #13  
Old 22-08-2005, 20:38
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Ik zie ik zie wat jij niet ziet..

en het is o.a. ook de olie-toevoerslang voor de G-lader

Welke van de 2 sensoren je vervangt, ligt aan de schakeldruk van de 'aftermarket' sensor die je koopt.

Die zwart is de 'hoge' druk: Maak schakelaar: deze maakt contact met massa als de druk van 'uit mijn hoofd' 1,4 bar bereikt is.

De bruine (lage druk) is juist een breek schakelaar... deze verbreekt het contact met de massa als de druk boven de 0,3 bar uit komt (wederom uit m'n hoofd)..

Meestal vervangt zo'n aftermarket sensor de Hoge druk sensor: 3 pootjes: 1 voor de originele 1,4 bar, en 2 voor een 'variabele weerstand' al naar gelang de druk oploopt.



Overigens: Bruin, zwart en wit zijn mogelijk qua kleuren.. Bruin en Wit bij sleeptuimelaar kopjes, Bruin en Zwart bij de hydrostoters.. Wit is 1,8 bar (ook uit m'n hoofd)..
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote