Quote:
Originally Posted by Beetspeed
tsja, er is eigenlijk maar 1 iemand die zegt dat het zeer kritisch is;
|
Klopt, Ray is ook degene die iedereen als eerste aanraadt vrijwel de hele voorwiel ophanging uit elkaar te trekken en alle slijtende delen en rubbers te vervangen als zijnde levens bedreigend.
Enigzins opvallend, dat wel en hij weet het leuk te brengen ook.
5cm zeg je met verlagen van de schotels?, ik heb helaas geen voorbeeld voor de deur staan, maar hoeveel ruimte heb jij nog over met jouw 15inch en redelijk platte voorband? heb je daar genoeg ruimte voor?
het aanpassen van de 406 dempers kende ik nog niet (niet zo gek, tot voor kort zag ik de type4 vrijwel niet staan) ben benieuwd naar de verschillen, een 406 heeft volgens mij toch ook gewoon het blok voorin zitten??
zou dus mogelijk ook wat fanatieker dempen als de originele jongens.
Interessante optie voor een leuke prijs hoor.
Wel opvallen dat niemand zich druk lijkt te maken om die achterkant omdat die toch al ingezakt is.....gevoelsmatig klinkt ingezakt niet als verbetering voor je wegligging
Vond de dubbele stabilisator (2x standaard met keverklemmen aan elkaar) ipv gewoon een dikkere monteren weer wel logisch, lijkt erop dat er toch wensen aan de achterkant overblijven.
Als hij hier op de oprit komt te staan, laat ik het weten :biggrin: