View Single Post
Old 16-08-2005, 21:31
scumbag's Avatar
scumbag scumbag is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Jasper Ovaal
zo zo, wou graag in slaap vallen, dus ben maar begonnen met dit topic te lezen.
Waar gaat dit over ( en nee, niet met de opmerking komen- Moet je ff lezen) :biggrin:
Mensen als jullie niet zo op elkaar gingen letten en elkaar gewoon lekekr laten gaan. is het naar mijn inzien een stuk gezellig,
als ik dit zo lees kan er, als er ooit een VF meeting komt, wel een Boksring in het veld worden gezet. de rest allemaal met een grote zonnebril op, omdat niemand elkaar recht in de ogen kan kijken. Ik heb er al zin in.

als mensen een probleem met elkaar hebben. prima, wees volwassen. lever wat in en krijg wat. zo kom je er altijd wel uit. Welles nietes en ja en nee. topics, zijn een beetjer erg gaaaaaaaap.

lul lekker gezellig met elkaar over die kolere auto's, of ze in showrrom staat zijn of een hoop oud ijzer. als diegene er trots op is, waarom zou je hem/haar van die wolk aftrappen? krijg je daar dan voldoening van?? erg slap.

dit was mijn gedeelte van dit topic. en als ik iemand heb beledigt of ander onrecht heb aangedaan, sorry, ik zal als ik je tegen kom een biertje voor je halen.

mensen ik ga weer aan mijn roest trots werken. klaar voor Spa

voor nu, oogjes toe en snaveltje ook dicht.

Hmmm...bedankt voor de eye-opener. Misschien heb je nog wel gelijk ook!
Reply With Quote