Quote:
Originally Posted by Sabine_Bug
Wie zegt dat ik met bovenstaande zin bedoel dat IK weer een discussie wil?? Ik kom er dus niet op terug, heb nooit gezegd de discussie weer op te pakken... Daarbij heeft discussieren weinig zin, ieder heeft zo zijn eigen meningen en opvattingen, je kan hoog of laag springen, die verander je toch niet en dat is maar goed ook. Lijkt me dus niet relevant om erover door te blijven gaan. Mocht jij dit wel relevant vinden dan kan je me gerust even een pb sturen of in spa even naar me toe komen.
|
<Diepe zucht>...helaas ben ik, in tegenstelling tot anderen, niet de hele dag door in staat het forum te raadplegen, waardoor mijn opmerking als mosterd na de maaltijd komt (inmiddels gaat het over mevrouw Van der Vaart, die, en dat moet ik even zeggen, zó dom is dat ze én haar VWO heeft gehaald én een welgestelde voetballer aan de haak heeft geslagen, het eerste door haar hersens, het tweede door haar tieten (vermoed ik) te gebruiken...noem het maar dom, ik vind het knap slim)
Maar daar gaat het wat mij betreft nu niet over. Mij gaat het nog even over jouw reaktie van eerder deze dag.
Hoe kom je er bij dat discussiëren weinig zin heeft? Niets zo zinnig als een discussie, lijkt me, juist om even aan, en daar komt ie..zelfreflectie te doen.
Als jij zegt dat dat geen zin heeft omdat men toch vasthoudt aan zijn of haar eigen gelijk, dan geef ik je voor één keer gelijk..het heeft geen zin om met dergelijke mensen een discussie aan te gaan.
Kijk, ik heb niets tegen goede tegenargumenten, ik heb er ook voldoende gezien de afgelopen dagen, helaas kwamen die niet uit jouw koker.
Oja, leg mij eens uit waarom ik in vredesnaam in Spa op naar je toe moet komen? Ben je dat zo gewend, dat mensen, als er iets aan de hand is, naar jou toe moeten komen?
Nou, ga maar weer gezellig terug naar de veilige warmheid van Silvie en kornuiten.