14-08-2005, 17:51
|
|
Forum junkie
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by skywalker
Goh, ik vind het nog wel mee vallen, zo scherp is de discussie nog niet en al zou die dat zijn dan is het wel eens goed.
Dat houdt de mens scherp. Berichten als " Goed bezig Gozah" en " Vet man!" kennen we nu ook wel.
Het was ook niet lollig bedoeld, het is trouwens ook niet bedoeld als "leraren toontje". Scumbag snapt het tenminste wel:
Waarvoor dank!
Laten we daar dan ook maar eens over hebben, het gaat hier immers over die ''rat - look'' doka, zo blijven we tenminste ontopic.
Persoonlijk zou ik als bedrijf nooit zo'n auto voor bedrijfspubliciteit gebruiken. Het is immers een weerspiegeling van je bedrijf en om er nu trots op te zijn om in zo'n "rat-looker" rond te rijden....(mooi of niet mooi in het midden gelaten). Nee, dan scoor je volgens mij meer punten met een zeer strakke doka met wat toeters en bellen er op. Maar nee, K&K gaat voor de makkelijke weg en rijdt -in een door iedere onbenul te bouwen- "rat-looker". Beetje jammer als je het mij vraagt.
|
ben je nog nooit bij k&k geweest met jke ogen open .staat veel meer leuk materiaal .over 14 dagen sta ik er een weekendje .
ze hebben daar ook een mintgroene met wit spijlbusje staan