13-08-2005, 17:30
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by vwfreaks.nl
Heb je trouwens veel moeten aanpassen om een nieuwe bak kwijt te kunnen in het brilkeverchassis? Ik wil in die van mij misschien ook tijdelijk een andere bak in m'n brilkever zetten als ie klaar is, maar ik wil er niks voor wegsnijden ofzo...
Want zo'n ongesynchroniseerde kraakbak met een dikkere motor is echt niks...
Ik koop denk ik ook een andere vooras om te verlagen. Mijn originele brilkevervooras blijft gewoon lekker origineel. Is altijd makkelijk mocht ik later en bril weer op originele hoogte willen zetten of willen verkopen...
|
zo,ik ben net terug uit france. weer was goed. het is zo dat je een latere bak kan plaatsen in acht neming van : chassie iewat ruim vrij maken op de plek waar de bak z,n neus naar binnen gaat. hang de bak inc. assen geheel op z,n plek monteer alles, liefst ook motor. dit alles opgebokt.nu is het zaak dat de assen haaks de bak uit komen. dus samen in een lijn staan. met gemonteerde motor heb je nog meer referentie. monteer de een centimeter verkorte schakel stang en richt de neus van de bak. monteer de latere bevestigingsbeugel( na hem van een sloper gehaald te hebben ) inc. rubber, las deze beugel op het onderstel. dan is de definitiefe plek bepaald. las vervolgens het vrijgemaakte gebiedje mooi dicht. succes.
|