View Single Post
Old 12-08-2005, 17:27
Rickyrick Rickyrick is offline
Postwhore

Send a message via MSN to Rickyrick
Default Opgelicht door DUPEC / DULLINGER

15 juni 2005 kocht ik via Ebay een Supersprint spruistuk voor een Golf 1 16V bij Dullinger Performance (http://www.dupec.de).

Het totale bedrag incl. verzend a 388,- euro maakte ik 17 juni over vanaf een Volksbank in Gronau, hier net over de grens.

Na 2 weken vond ik het toch wat lang duren en heb sindsdien meerdere keren gebeld, steeds kreeg ik als antwoord dat het spruitstuk er die week weg ging.
Afgelopen maandag weer gebeld en vroeg of ze daar problemen hadden o.i.d., ik kreeg het antwoord dat ze het spruitstuk niet meer konden krijgen en ik mijn geld terug zou krijgen.

Toen ben ik gaan zoeken op internet naar dit bedrijf en kwam 2 topics tegen op duitse fora betreft dezelfde zaak met dit bedrijf.
Beide hebben rond dezelfde tijd als ik betaald maar nooit wat mogen ontvangen, ook geen geld.

Dus ik ben bang dat ik de 388,- kwijt ben.

Volgende week ben ik in de buurt van Regensburg waar het bedrijf is gevestigd en ga zeker langs.

Wat is het slimste? ik ben goed pissig en daarom ga ik het liefst herrie maken daar maar vraag me af of dat wat oplost.
Ik kan gerechtelijke stappen ondernemen maar weet uit ervaring dat zoiets in Duitsland meestal uitdraaid op je gelijk maar geen geld...

Advise please!