11-08-2005, 11:57
|
VW Fanatic
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by 412 le
Ik ben niet echt een expert, daarom ben ik juist lid geworden. Alleen ben ik er nu wel achter dat dit soort mensen (412 clubleden)liever met ganzenveer geschreven brieven corresponderen dan via e-mail. Ze willen het alemaal zoveel mogelijk orgineel houden, ik begin ook maar niet over verlagen als ik ooit op een meeting zo'n knakker tegenkom :p
|
Je weet misschien inmiddels hoe ik over origineel denk (zie ook http://www.keversite.nl/forum/viewt...t=6681&start=45), maar ben ook lid geworden. Ze zijn gelukkig daar wel wat relaxter over origineel dan bij de lvwcn hoor! Ook rijdt een aantal (prominente) leden met andere velgen en/of verlaagd.
Daarnaast denk dat als welke vw-liefhebber dan ook, de keus heeft tussen een restauratie object dat of nooit meer de weg op komt of alleen als niet-origineel, de keus snel gemaakt is.
Je kunt ook lastig over 100% origineel blijven praten als je voor steeds meer niet meer verkrijgbare onderdelen een alternatieve oplossing moet verzinnen. En in dat laatste zijn een aantal daar heel goed in heb ik gemerkt en dat kan ik wel waarderen.
@molenari: alleen vraag 2 denk ik wel te weten: alleen de eerste 411 modellen (eind '68, modeljaar '69) hadden de zgn. vissekom koplampen; dat had niets te maken met al dan niet Variant uitvoering.
De andere 2 vragen zouden wellicht in het 'Die Grosse VW Modellen' boek kunnen staan (goed boek over alleen de type 3 en 4). als ik het vind, post ik het wel.
Greets,
Walter
|