09-08-2005, 10:15
|
Forum junkie
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by skywalker
@ René: Lees jij dit topic nog maar eens dan.
Wel wil ik even kwijt dat ik het zeer kinderachtig vind om te vragen om iemand van het forum te bannen als hij of zij een andere mening heeft. Is het forum juist niet om meningen en informatie te delen, ook van degenen die er een andere kijk op hebben? Is de achterliggende gedachte dat je de discussie niet aan kunt of niet aan durft of omdat je je eigen mening niet kunt onderbouwen?
Ik vraag toch ook niet of keverpech gebanned kan worden omdat hij Cup II onder een spijlbus niet mooi vindt en goede remmen blijkbaar niet belangrijk vindt. Die mening en opvatting mag hij hebben en ik discussieer er graag met Erwin over. Soms op het scherpst van de snede, soms op een lollige manier. Ik kan dat van Erwin hebben en hij geloof ik ook wel van mij. (@Erwin - ik neem jou maar even als voorbeeld, want ik denk dat voor de regelmatige forumbezoeker dit het duidelijkst is).
Daarnaast kan deze informatie voor anderen weer zeer interessant zijn. Scumbag ziet de waarde er niet van in dat Sabine moet melden dat zij in de rat van K&K gereden heeft. Het zei zo. Ik neem dat maar ter kennisgeving aan en ben daarnaast blij voor Sabine dat ze er zo veel plezier aan heeft gehad. En inderdaad, ik vind het ook geen nuttige informatie, maar daarom staat het in de off-topic. Sabine laat zich echter makkelijk ‘op naaien’ en klikt mijn inziens iets te vaak op “Submit Reply” zonder dat ze echt goed na heeft gedacht over wat ze nu eigelijk post, waardoor ze mening maal de verdediging in gaat, of moet gaan. Voor mij is dit overigens niet nieuw.
Scumbag komt dan misschien voor jullie in sommige berichten bot over, maar probeer nu eens door die botheid heen te lezen en denk eens na met wat hij eigenlijk probeert te zeggen. Ja, jullie lezen het goed, hierbij vraag ik expliciet om jullie bovenkamertjes even te laten kraken. Ja René, ook daarom mag je zelf antwoord zoeken op de door jou gestelde vraag.
|
Kom op Luuk,
We hebben het hier niet over meningen, kritiek en botheid van iemand maar over grove beledigingen aan het adres van een aantal forumleden (niet iedereen dus). Ik snap niet dat je dit probeert goed te praten...