View Single Post
Old 09-08-2005, 09:46
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC

Quote:
Je moet je schamen als je zegt dat ik niet mag reageren omdat bepaalde topics me niet bevallen. dat ik, met andere woorden, alleen maar hoor mee te juichen met iedere zin en onzin die hier achtergelaten wordt (en jij, samen met menig ander forum-lid verwart dit met het feit dat ik de starter van dit (deze?) topic beledig of een naar mens vind).

uuh scumbag begrijp me niet verkeerd, ik zeg nergens dat je niet mag reageren met een andere mening, en dat je moet meelopen met de hele groep.

Ik zeg alleen dat het weinig zin heeft en ik daarom ook niet reageer als iets mij niet aanstaat (en alsk zou reageren iemand mee zou kwetsen).

Kijk jouw mening was dat jou de zgn Rat look niet aanstaat, ok dat is jouw mening en die respecteer ik....

Ik zou allang blij zijn om die t1 te hebben en zou hem denkelijk wel opknappen

maar waar het iedereen om gaat is dat jij tegen Sabine zegt dat je het beetje onzin vindt om te posten dat zij erin gereden heeft....

Sorry hoor als ik in 1 van mijn droom-auto's (930 turbo) gereden heb en er foto's van gemaakt heb, dan zal ik ze zeker posten, kzal er dan wel bijzetten "Niet geschikt voor ouwe lulle die graag zeuren over de toegevoegde waarde van deze topic."

Als sabine dat graag ost dan laat haar toch, ik heb ook mijn project gepost waarvan me moeder denkt dat het onzin is aangezien het een ouwe roestketel is die geen flikker waard is....

Laat iedereen gewoon zijn ding doen...
Reply With Quote