View Single Post
Old 09-08-2005, 09:37
scumbag's Avatar
scumbag scumbag is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Berserker
sow ey wat een leuke topic :frown:

dit is een van de redenen waarom volksforum.com niet 1 van mijn meest favoriete fora is, er staan wel geweldige topics op en veel mensen hier weten ook ehct ontzettend veel over vw en dat is natuurlijk helemaal geweldig.

Maar er zitten er hier ook die een beetje menen dat ze de vw god zijn en steeds maar op alles commentaar moeten geven en overal over lopen te zeiken.

(sorry meneer scumbag hoe oud ben je ongeveer? ik schat een stuk ouder dan de gemiddelde forum bezoeker aangezezien het toch wel een kwaal is van oude mensen om overal over te zeuren.)

als SABINE (niet Bien want ik ken haar niet) het toch leuk vind om dit te posten (en ik me ook best kan voorstellen) laat haar toch. Ik (en daarbij vele andere) vinden dit wel leuk voor haar en kunnne het waarderen dat zij iets toevoegt aan de waarde van dit forum.

Ik hanteer 1 gouden regel ivm met reageren op een forum, en dat is als het me niet aanstaat dan reageer ik er ook niet op, theeft toch geen nut dus je kunt het net zo goed laten.

Dan denk jij er precies het tegenovergestelde over als ik, Berserker. Waarschijnlijk zit ik nog niet op de 2 a 3000 posts omdat ik niet op ieder wissewasje reageer of mijn mening daarover klaarheb. Dat dat geen nut heeft, moge duidelijk zijn, maar het is en blijft een forum, waar je ook nog wel eens botsende inzichten en meningen tegen hoort te komen.

Je moet je schamen als je zegt dat ik niet mag reageren omdat bepaalde topics me niet bevallen. dat ik, met andere woorden, alleen maar hoor mee te juichen met iedere zin en onzin die hier achtergelaten wordt (en jij, samen met menig ander forum-lid verwart dit met het feit dat ik de starter van dit (deze?) topic beledig of een naar mens vind).

Als ik haar zou willen belédigen, had ik wel grover geschut tevoorschijn kunnen halen, maar dat is niet nodig. Aan haar huilerige reakties merk ik al dat mevrouw enige tegenwind niet gewend is.
Reply With Quote