Quote:
Originally Posted by scumbag
Lieve Hajee,
Leuk dat je ook even meedoet, maar ook jij begrijpt blijkbaar niet dat ik dat voorbeeld van die Veeton (goeie grap man) gaf om aan te geven dat er -in mijn ogen- niets zo irrelevant is als hier verslag van te doen op een forum, welk forum dan ook.....
|
lieve scumbag!
nou ja, volgens mij gaat het hier ten eerste over een vw(volksforum, dus dat klopt), en ten tweede als jij dat nou niet relevant vind om te vermelden , bijvoorbeeld omdat je daar elke dag in zit, of een of andere reden, dan kan dat zo zijn inderdaad "-in mijn ogen-" wat je zegt, dan moet je dat vooral niet melden, maar het kan zijn dat iemand dat wel post omdat die dat wel leuk of aardig vind om te vermelden toch? of het nou een phaeton is of een rit op een pony...
zo is het dus ook het geval met die T1 van K&k..
Zij vind het leuk om te vertellen, nou, ga je gang!
het is natuurlijk onmogelijk om een forum te vullen met onderwerpen die alleen jou aanspreken? (scumbagforum goed plan?)
Quote:
Ikzelf (en ja, dat is MIJN mening) vind dat triest. ....
|
duidelijk. da's jouw mening, en natuurlijk mag je die ventileren, zou het zelf niet zo doen,
sterker nog als ik hier onderwerpen zie die me niet boeien, dan lees ik ze waarschijnlijk niet eens derhalve stoor ik me er ook niet aan,
Quote:
"Bien" zoals ze door menigeen liefkozend word genoemd, zal ongetwijfeld een schat van een meid zijn, dat zie je wel als je leest met hoeveel liefde ze over haar twee poesjes praat, dat neemt niet weg dat ik me aan haar gepoch over die K&K-rat aardig ergerde...heb je gezien hoe ze als een soldaat bij het appél naast dat apparaat staat? Grrrr...
|
dus dat van die poezen heb je ook wel gelezen? ik meende hierboven iets te hebben zien staan over "irrelevant"
"niets zo irrelevant is als hier verslag van te doen op een forum"
volgens mij heb ik daar geen commentaar gezien..
huh? dat hoort dan toch ook niet hier thuis?? daar erger je je dan blijkbaar weer niet aan..
dus eigenlijk gaat het niet over dat ritje in die T1, maar dat je je ergert over, citaat "ik me aan haar gepoch over die K&K-rat aardig ergerde...heb je gezien hoe ze als een soldaat bij het appél naast dat apparaat staat?"
da's dan duidelijk
maar je hebt gelijk : ik snap wat je bedoeld, maar ik begrijp je niet.