View Single Post
Old 08-08-2005, 22:06
scumbag's Avatar
scumbag scumbag is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Split52

Dat personen dit soort kleinigheden aangrijpen om de postcount van rond de 40 even naar 50 op te schroeven geeft wel te denken. Laat je je nu niet enorm kennen? Kun je, als je ook niet het nut ervan in ziet om te melden dat je in een pieton of een toeadinges gereden hebt omdat je denkt dat het niemand een reet kan boeien, je maar niet beter helemaal stil houden?

Neem me niet kwalijk, O alwetende, maar wat fan-tas-ties dat jij doorhebt dat al mijn "galspuwerij" bedoeld is om 50 posts te kunnen halen. Ik hoorde dat je dan een zilveren horloge mag ophalen, dus vandaar.

Daarnaast slaak ik de diepste zucht die ik vermag te slaken, omdat je mijn argument (de totale non-info die hangt aan een mededeling dat iemand in een bepaalde auto heeft gereden) misbruikt voor je eigen doeleinden, nl, dat ik net zo'n zwatelaar zou zijn als menig ander mega-poster (ik schat sommigen in op een witgouden horloge met briljanten ingelegd, afgaande op hun postcount).
O ja, je weet best dat het Phaeton en Touareg is, bij mij kom je niet weg met die slecht geacteerde nonchalance...

zo..das alweer 51...gaat lekker...nog even en eeuwige forum-roem is mijn deel!
Reply With Quote