Hehe eindelijk weer eens een post! Goed nieuws alom! Afgelopen vrijdag heb ik mij as weer opgehaald bij de straler en spuiter, oftewel, na het lassen is de as gestraald en daarna gepoedercoat, het resultaat:
Die dag erna, zaterdag, eerst ivm met het slechte weer een setje andere banden opgehaald, zoals ik al zei, 185/65R14 is het geworden voor voor. Op de middag kwam friekie even langswaaien ivm een defecte handrem, was weer snel operationeel maar toen kwamen er nog meer complicaties aan het daglicht dus daar ging hij maar verder mee, oa lekke tankaansluiting. Zelf had ik weer genoeg werk om de as er ondervandaan te halen zodat straks de nieuwe as weer gemonteerd kan worden. Hier nog wat sleutelfoto's van de hokken in actie:
Gerks kever op bokjes:
mijntes en seintes met veel rommel(van seintes):
Verder nog goed nieuws, gisteravond kwam ik er achter dat mijn bus weer lpg is volgens de rdw dus dat is ook weer geregeld, helemaal blij!
Nu vanavond ga ik de andere as er weer onderzetten dus dan hoop ik volgende week ergens (weekend geen tijd) weer te rijden, kannie na spa meteen voor de apk, jippie wat een timing!