View Single Post
Old 31-07-2005, 19:50
Gijs's Avatar
Gijs Gijs is offline
Volksforum Crew - Gijsmans

Send a message via MSN to Gijs

Ratl00k of niet, eerst gaat ie uit elkaar en wordt ie gelast We zien dan wel weer verder.

Heb ook zitten denken om zelf een cabine te maken met afzuiging en daar de auto in de stralen en in de grondlak te zetten. Als de grondlak goed gaat, misschien zelf een poging doen om te spuiten Heb al vaker gespoten (een Citroen 2CV, eend) en is niet zo slecht gegaan, maar het kon beter. Kwam mede doordat er weinig tijd was en het snel gedaan moest worden. Dus de complete eend is toen in een avond gespoten.

Ook heb ik 4 weken terug de achterkant van m'n golf opnieuw gespoten; de strook waar de VW en Golf logos op zitten. Dat is perfect geworden! Is met een spuitbus gedaan welliswaar, maar wel met een temperatuur van 35 graden vol in de zon. Was na 5 min stofdroog, en na 15 min met commandant opgepoest. Het enige verschil is dat de kleur weer vers is zeg maar

Maargoed, sommige verklaren me misschien voor gek, maar ik hou het wel in m'n achterhoofd om zelf te spuiten. Blijf namelijk nog steeds student de komende 5 jaar =)

'11 Polo 6R bluemotion TDI
'05 BMW 130i trackday
'93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD
'91 Golf Syncro Country
'89 Daihatsu Feroza
'86 Passat Variant Syncro
Reply With Quote